2011. október 11., kedd

szeretem az őszt...



...azt az őszt , ami ma volt...kellemes napsütés, minden kezd színesedni és olyan jó "őszillat" van.
Délután, miután mindenki hazaért, P-t elhoztam a bölcsiből, A pedig viszonylag hamar végzett a melójával, felkerekedtünk és tettünk egy kis kirándulást a telkünk végében, ahol is egy darab diófa található. Jó messze van a háztól, én konkrétan a nappaliból alig látom, bár ezen valószínűleg sokat segítene a valahol heverő szemüvegem, na de mindegy, a lényeg, hogy tényleg messze van, kb 300 méter a háztól. Szóval nekiindultunk, hogy megnézzük, van e dió....és óriási meglepetésünkre volt. Méghozzá rengeteg. Az eddigi években valahogy mindig lecsúsztunk a dió szüretről, mert vagy a mókusok, vagy az egerek, vagy a környéken sétáló "diólopó fehérnép" -ahogy a szomszéd Laci bácsi mondja- gyorsabbak voltak nálunk, és eddig szerintem ha 10 szemet ettem arról a fáról. De most nem így lett : Jelentem 10 kg diót szedtünk össze 3-man 1,5 óra alatt :)
Én a felénél kb. meguntam és elkezdtem más dolgokat gyűjtögetni:


Nem mindegyiket tudom, hogy micsoda, de nagyon megtetszettek.
Természetesen készült is belőle egy kis őszi dekoráció, szerintem nagyon helyes lett.




A faágakból készült forgó alapötlete Csorba Anita Inspirációk blogjáról származik, egy kicsit tovább gondolva, az ősz szellemében :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése