2011. szeptember 2., péntek

Hűtőprojekt


Szóval az egész úgy indult, hogy van egy pár éves, nem túl régi viszont túl fehér és túl egyszerű hűtőnk…..ez még annyira nem extra, ilyesmije szerintem mindenkinek van ;)
Viszont ez a MI HŰTŐNK J És ha eddig még nem egyértelmű, nem kifejezetten kedvelem a fehér, és főleg nem az egyszerű dolgokat. Tavaly ősszel, amikor elkezdtük a konyhabútor készítését( najó, A. elkezdte), abban egyeztünk meg, hogy mivel én egy egyszerű gerillahadművelettel szépen csendben beszereztem a konyha gépeket az új konyhához, mindenből feketét vettem.
Tettem mindezt több okból :
1.       Szeretem a feketét
2.       A. nem szereti a feketét :P
3.       Nem tetszenek az inox gépek és szűkre szabott büdzsé miatt sok más lehetőség nem volt
Tehát adott volt minden gép feketébenà kivéve a hűtő
Több éve szerettünk volna egy bizonyos fajta konyhafrontot, mindketten bele voltunk szerelmesedve, ha majd kész lesz a ház, nekünk ilyen kell. Elkészült pár hét alatt a majdani konyha nagyjábóli korpusza és hoztunk mintát a megálmodott frontból a gyárból amit kiraktunk a polcra, várva, hogy meg legyen rá a pénz…….pár hétig nézegettük, majd leültünk és feltettem a következő kérdést: Ok, megvan rá  a lé, meg kéne rendelni a frontokat…neked tetszik ? erre A : nem erre én: F.sza, nekem sem.
Egyszerűen nem illett oda, a mi konyhánkba, a mi házunkba…
Újratervezés . Kocsiba beül, lapszabászatra elmegy, boltba belép és megpillantja az állványt ahová az új lapok mintái vannak kirakva, egymásra néz, mosolyog, odasétál a pulthoz és leadja a rendelést A KONYHAFRONTOKRA.
Megláttuk és megszerettük, barna alapon sötétbarna virág mintás front. SZÉÉÉÉÉP
Szóval sötétbarna virágos konyha, fekete gépekkel és FEHÉR hűtővel. Nem oké, megbeszéltük csinálunk neki dobozt és szép lesz.
Ha nem a mi HŰTŐNK lenne valószínűleg ez is történik, de mi HŰTŐNK.
Múlt héten vettem egy flakon arany spray festéket, mondván én bizony lefújom a hűtőt…A mondta nem tegyem mert egyrész kevés a flakon festék, másrészt nem lesz szép mert foltos lesz, ezt spéci festékkel kell és festékszóróval.
Azért én lefújtam, kevés lett a festék és foltos lett……L
Akkor jött A és hozta a pár napja vásárolt, bronz színű kalapácslakkot meg a kompresszort és megcsinálta szépre 


Íme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése